Tento týden se v San Franciscu konala vývojářská Game Developers Conference, na které mělo svou přednášku i několik vývojářů z Valve. Ti pustili do světa pár zajímavých informací, o které se s vámi podělím.
Portal 2 měl být původně prequel k prvnímu dílu, ve hře vůbec neměla být portálová puška či GLaDOS. Hratelnost měla být postavena na tajemném prvku F-STOP, jehož detaily nebyly zveřejněny a je možné, že bude použit v nějaké budoucí hře. V následujícím videu se můžete podívat, jak vypadalo intro Portalu 2 v počátcích jeho vývoje:
Erik Wolpaw se také krátce zmínil o druhém plánovaném DLC, které by podle jeho slov mělo vyjít již brzy. Nasvědčuje tomu i beta verze, která se minulý měsíc objevila u několika lidí v knihovně na Steamu.
Za zmínku stojí také několik ocenění, které Valve posbíralo v žebříčku Game Developers Choice Awards. Portal 2 vyhrál v kategoriích Nejlepší herní design, Nejlepší výprava a Nejlepší ozvučení.
no P2 betu by mi ako… mohli prihodiť do library… nenamietal by som hlavne keď to má achievementy
Není F-stop něco jako zastavování času? To je jen nápad.. bylo by to jako Frame(freeze)-stop 😀
to je docela povedené 🙂 , ale mohli nám ukázat este trochu víc.
Doufám že DLC bude obsahovat i singplayer, jinak zajimavé videjko 🙂
nejlepsí by bylo, kdyby vydali tuhle hru, začínalo by to stejně, ale třeba by jenom změnily, že by to nebylo v aperture lab. to by bylo uzasný, ne? 🙂
Jinak F-STOP nebude zastavovaní času, to by nám řekli, to bude něco mnohem složitějsího
ono třeba to STOP ve F-STOP ani neznamená stop :D, třeba je to zkratka…
o F-STOPe je viac popísané v Portal 2 final hours ale už to moc nepametám… tuším že FSTOP mal nejaký nový systém dialógov a reakcií npc, ktorý použili aj v Portáli(2)
si to moc nepametám*