Veletrh spotřební elektroniky CES je v plném proudu a začínají se objevovat další gameplay záběry ze hry Portal 2. První video natočil Tomáš Holčík z Živě.cz. V česky komentovaných záběrech se můžeme dozvědět, že level prezentovaný na CESu není přímo ze hry. Jedná se o speciální level navržený přímo pro pohybový ovladač od firmy Razer. Těchto levelů bude k dispozici více a nejspíše budou součástí balíku s názvem Sixense Motion Pack.
Ve druhém videu je stejná část levelu, která byla vidět již na tiskové konferenci Intelu. V úvodních sekundách si můžeme všimnout, že portál je viditelný i přes různé předměty. Tato vlastnost byla ukázána již v záběrech z coop verze hry. Za zmínku stojí také nové zvuky. Zničení střílny již není doprovázeno zvukem vybuchujícího granátu ze hry Half-Life 2, ale novým zvukem.
Stejné video, jen z jiné kamery, je zde. Zajímavostí v této verzi je krátký záběr na menu hry s otevřenou konzolí. O obrazovky lze mimo jiné vyčíst, že level má název sixense_ces_demo.
K viditelnosti portálů – neřekl bych že je to vlastnost, spíš mi to přijde jako (aspoň pro mě) poněkud otravný bug, který se doufám ve finální hře nebude vyskytovat.
Je to možné. Ale pokud to je bug, tak mi nejde do hlavy, proč to neopraví a pořád to ukazují… Před pár měsíci to bylo třeba tomto videu http://www.youtube.com/watch?v=2BPsrWNYKMY, ve kterém mi to celkem i dává smysl. Čtyři portály, možná to je pro přehlednost. Možná to je volitelná vlastnost, která půjde vypnout. A třeba ten bug 😀
To není bug ja sem nekde četl že to je pro vetší přehlednost že porty vidis prez zed.
A ješte sem se chtěl zeptat nevíte jak to bude z demoverzi?
Protože us je tolik video z gameplayem že by mohl bejt demo.
Ohledně dema nejsou žádné informace. Například u L4D2 vyšlo nějak měsíc před vydáním hry a ze začátku bylo exkluzivně pro lidi s předobjednávkou. Takže můžeme jen tipovat, zda to u Portalu bude podobně…